Kızlar 2 ay önce saçma ombre yaptırdım sadece açıcıyla açıldı renk tuttuğu için üstüne boya yapmqdı kuaförden çıkarken muazzam bir renkti beyaz gri arası bir renk kuaför mor şampuanla ayda bir yıkasan yeter dedi ama saçım şuan gri sarı bakır her yeri farklı ense kısmı saçın iç kısmı gri yanlar sarı önler bakır gibi mor şampuanla yıkadığımda sarılık bakırlık gidiyor ama yıkadıktan iki gün sonra yine aynı oluyor ne yapmam lazım sizce ilk defa saçımı açtırdm ombre yaptım pek bilgim yok