esraygt156 İşkur veya egm deneyım arıyor mu lise mezunları için surec nasıl ıslıyor bılgısı olan acil yazabilir mı
Gzd3264 esraygt156 abim bekçi kendisi aşçıydı işte öyle alakasız egm de çalışıyor şart felan aranmıyor şıklı sınava giriyor spor mülakatına giriyor kazanırsan kendi memleketinde verdikleri yerde çalışıyor
guldenurcinar esraygt156 ikametine kayıtlı olan il egm’ye bağlı olarak çalışıyorlar. Önce yazılı sınav sonra spor ve en sonunda mülakat sınavına giriyorsunuz yeterli puanı alırsanız soruşturmaya giriyorsunuz sıkıntı çıkmazsa işe başlıyorsunuz.
guldenurcinar esraygt156 tabii eğitim süreci de var ama eğitim sürecinde de imza atılmış olduğu için mesleğe başlamış sayılıyor.
Gzd3264 esraygt156 evet erzuruma eğitime gitmişti çalışma 1 gece çalışıyor 1 izin hep bu şekilde sokak sokak geziyorlar yani tayin olmaması açısından güzel eğitimdede çalışıyor gözüküyor fakat 1 sene sonra rozetlerini alabiliyorlar