Ankarada kıyamet kopuyor resmen 😥
cihangirgozde İki gündür Mersin de aynıydı. Çok şükür bugün iyi gibi
Ben İncek tarafındayım yeni yeni başlamış siz ne taraftasınız
huda1903 Keçiörendeyim sabah çok fenaydı şimdi daha iyi
Feyzosumunannesi nisanda değil miyiz yaa takvim şaştı