Arkadaşlar 5 gündür geçmeyen baş ağrım burun akmam ve hapşırmam var iki gündürde gözlerim çok kızardı ve şişti geip olmuşumdur diye emzirirken zaten ilaç veremiyorlar diye hastaneye gitmedim ama geçmiyor alerjik olabilir mi alerjiyse ilaç verebiliyorlar mı emzirirken yaşayan var mı