babyandmom_ 3 ay 27 günlüğüz biz gerçeği benim kızım 45 günlükkende enfeksiyon geçirdi yine antibiyotik kullandık evet iyi değil ama beslenmeden kesiliyordu birde biz ağız yoluyla değil ya serum yoluyla yada iğne yoluyla aşıyoruz çünkü kızım ağzına girdiği gibi çıkarıyor doktor fayda etmez dedi bende istemiyor ama mecbur kullanıyoruz beslenmeden tamamen kesiliyor ki şuan öyleyiz zar zor besliyorum az önce mama hazırladım birazını zorlayarak içirdin gerisini ne yaptıysam içmedi anne sütü almıyor mama içiyo sadece belki anne sütü alsaydı bol bol emzirmeyle düzelirdi benim kide ama maalesef ki mama içiyor