biyikkubra biz Aptamil conformil kullanıyorduk bugün kanda alerji değerleri biraz yüksek çıktı ama yüzde yüz alerji diyemeyiz dedi doktor Aptamil pepti syneo verdi onu deneyeceğiz bakalım inşallah iyi gelir ve inşallah bebeğim içer tadı çok kötü diyor herkes 🥲