Kızlar bebeğim günlerdir ishal gibi ama her bez değişiminde mutlaka kakasını yapar ama böyle sulu gibi , Başına gelen var mı dün doktora gittik o kadar çok soru sordum ki bu aralar sağlık sorunlarımiz biraz fazla kuvezde de yattık yoğun bakımda da yattık, yani soru sordum o kadar ama bunu demeyi unuttum 🤦🏼♀️ Endişelendim tekrar üst üste ishal şeklinde yaptı 2 saat öncede yapmisti , arada bir mama kullanıyoruz cogunlukla anne sütü vermeye çalışıyorum