Kızlar bebegım esım ben ailecek uyuz olduk. Vilkınson pomod kullanıyoruz ben ıkı hafta gec anladım uyuz olduğunu ilk bas isilik falan sandım cocuk sabaha kadar uyumuyor. Tabı gec farkettıgum ıcın cok yayıldı hepimize gectı. Olan bilen var mı ne yaptınız nasıl kurtuldunuz ben cok uzılugorhmve kendımı cok suçlu hissediyorum ıkj hafta boyunca cocuk uyuyamamasına rağmen o kolundaki kızlarıklarjn uyuz olabileceğin asla dusunemedım. Nasıl anneyım dıye kendıme okadwr kızıyorum kı ıcım ıcımı yıyor ne olur bılen varsa yardım edjn