Ben 2 3yıl önce 6 gün yaptım. İlk defa hayatımda kilo almıştım kolay gelmişti hemen verme açısından. Günde yarım kilo gidiyodu. Bıraktığım gibi fazlasıyla geri aldım. Sonra diyetisyenle normal bi diyetle 10kilo verdim 2yıl 3 4kilosunu anca geri aldım. Yağdan değil kastan gidiyo malesef buda hem metabolizmayı yoruyo hemde sürdürülebilir değil. Sağlıklı bi şekilde vermenizi tavsiye ederim 🌸