Aselinannesiii1903 4 gündür kaka yapamıyor kızım bacaklarını sürekli havaya kaldırıyor ve sancıdan ağlıyor benide ememiyo ek olarak mama veriyorum doymadığı zamanlarda sma optipro kullanan var mı ona geçiş yapacağım
barankus Aselinannesiii1903 optipro gaz yapiyor.hipp combiotik kullanirken denemistim daha da kotu oldu bebegim.kolik zaten birde.doktorun onerisiyle bebelac golda gectik gaz sorunumuz bitmedi ama hafifledi duzenli kaka yapmaya basladi.
alpmomssss Aselinannesiii1903 aptamil bizde de gaz ve kabızlık yaptı . Sma alerji yaptı . Hipp kullanıyorum iyi geldi . Mamasının içine 1 çay kaşığı zeytinyağı koyarsan kakasını rahatlıkla yapar
Aselinannesiii1903 barankus gazi sorun etmiyorum artık kaka yapamayınca daha kıvranıyor kaka yapsin en azından diye bakıyorum artık iki buklum oluyor elimden de bişey gelmiyor confort denediniz mi peki
barankus Aselinannesiii1903 hic denemedim cok arastirdim hipp combiotikle ayniydi icerigi o yuzden direkt doktorun onerisine yoneldim.fitille yaptiriyorduk kakasini bebelac golda gecince artik kendi yapmaya basladi.
Aselinannesiii1903 alpmomssss zeytinyağı koyuyorum ama her mamada versem bu sefer zeytinyağına aliasacak diye korkuyorum bagirsaklari
baharkeremserra Aselinannesiii1903 bizdede aynı yaptı mahvoldu kızım katı bi şekilde kakasını biz yaptrdık kulak çubuğu ile hipp aldım bende onu denicem
Aselinannesiii1903 baharkeremserra bizim kaka katida değil neden yapamıyor anlamadık zeytinyağı ile sabun koydduk POP’suna birlere oyle yaptırdık zor bela ama kıvamlı kati degil
iincimoms Aselinannesiii1903 bizde en başından aptamil kullanıyorduk aynı sorunlar oldu bizimde sma optiproya geçtik çok rahat ettik . Her bebek bir değil tabi bazılarına gaz yapmış ama bizfe öyle bir sorun olmadı