Beren2323 oğlum 6 yaşında odasında babası ile ayrı yataklarda yatıyorlar bende kızımla birlikte yatıyorum 17 aylık kızım cnku sürekli uyanıp destekle uyuyan bebek ne yazikki uzagimda yatırıp sürekli uykumda kalkmak zor oluyor diye ayırdık eşimle yataklari hem oğlum odada tek yatmaktan korkmasın alışsın odasina diye neyse can sagligi olsun biraz daha büyüyünce birleşiriz☺️ oğlum babası yanı başında iken bile kardeşi ile benim yanıma bizim yatağa geliyor oğlum orda baban var diyorum ben seni özlüyorum diyo her gece yapmıyor bunu misal ayda 8 kere falan yaptığı da oluyor ayda 3 kere yaptığı da oluyor ben bazen izin verip bazen dalınca yatağına götürüp yatırıyorum yatıyor sbaha kadar uykusu çok derin olduğu için genelde anlamıyor nerde olduğunu sabha uyaninca bana kızıyor neden beni yatağıma bıraktın die 😅 ama anlatınca anlıyor bazı cocuklarda ayrılık korkusu oluyormuş 🫤