sevaltenekeci Hanımlar 5 dakika emip bırakıyor doyuyor mu anlamadım tekrar verdiğimde almak istemiyor
1kub1ra sevaltenekeci artık etraf ilgisibi çekmeye başlıyor yavaş yavaş dikkat etmen gerek meme reddi zamanları da oluyormuş
Mamama sevaltenekeci eger sütünüz coksa 5 dk yetiyordur benim oglumda 5 dk emerdi ama sütüm aşırı coktu sağdığımda birkac dakikada bir biberon dolardi
ebrarberen23 sevaltenekeci aynı dönemden geçiyoruz gerçi bizimki 2 aylık olmadan başladı kısa emmelere gün geçtikçe de ilgisi azaldı ememye şu an da meme reddi yaşıyoruz umarm geçici bir süreçtir süt azalmasın kesilmesin diye sürekli olarak sağım yapıyorum
ebrarberen23 Mamama benim de fazla sütüm daha doğrusu azalsa bile tazyikli geliyor en başından beri hiç bopazına kaçmıyormuydu bizim öyle olduğu için meme reddi oluyor çok olması da iyi mi bilemedim bebeğe yetecek kadar olsa yeterli aslında
210796 fatmagoktug42 benimkide oyleydi.simdi 6 aylik olacak 4 dakika falan anca.yani dogdigundan beri boyle 10-15 dakika emdigi hic olmadu.2ci bebegim belkide o yuzdendir sutum tazyikli ve bazen agzindan cikarinca goruyorum baya biberondan akar gibi oluyor ince cizgi seklinde akmiuor yani