adenkusunannesi Kızlar bebeğim 1 buçuk aylık, gazını çıkarıyor karnı şiş değil ama sürekli ıkınıyor mama yerken ıkınıyo uykudan ıkınarak kendini uyandırıyor napsam bilmiyorum ağlama krizleri tutuyor aynı durumu yaşayan varmı
adenkusunannesi alerjikbebekannesi12 hip kullanıyorum ama mamayla alakalı olduğunu sanmıyorum çünkü her mamayı denedim ama sürekli aynı ıkınma halinde
ummukerem Benimki de öyle daha 24 günlük, çıkarıyor güzel güzel ama hala ıkınıyor, ne yapmak gerekiyor inan bilmiyorum. Uyku süresi çok düştü bu yüzden
adenkusunannesi ummukerem benimkinin de öyle uyku sırasında bile ıkınma halinde anlamadım ki nasıl bi çözüm bulucaz gazını da çıkarıyor ama ne bitmeyen bi gazmış arkadaş ya