brglllckrrr Kızlar oğlum 20 aylık demiri çok düşük çıktı doktor kansızlık var dedi deposu boşalmış dedi adefer diye bi ilaç verdi sabah akşam günde 20mg vericekmişim aranızda kullanan varmı veya bizim gibi olup başka bir ilaç kullanan :(
ipeksiiimom brglllckrrr kızımın da düşük çıktı 18 aylık ferrum şurup kullanıyoruz şu an ne durumda bilmiyorum
ereninannesi_ brglllckrrr benim oğlumda aynı. Yaşından beri sidefer kullanıyoruz başkasını içmiyor. En son yemiyor diye pazartesi günü götürdüm doktor günde ikiye çılardı 18 ayda bir yeterli demişti. 2yaşına kadar devam edecek
Yigit_Yagiz_Moms brglllckrrr yani yapay demir ve vitamin takviyesi kullanacağınıza lavita gibi doğal takviyeler kullanın hastalıklardan da koruyor. Benim oğlumun da demir deposu boşalmıştı onu kullandıktan sonra hem demiri hem de diğer vitaminleri yerine geldi çok şükür
Mel1607 ipeksiiimom bizimde çok düşüktü kullanmadığım özel demir ilacı kalmadı . Devletin verdiği kabız yapıyor diye almadım hiç en son doktor dedi kabızlık bi şekilde hallolur ama demir en önemlisi . Öyle ferrum kullanmaya başladık ve değerleri çok hızlı yükseldi. Ferrumdan memnunum üstümden yük kalktı sanki demir yükselince kilo almaya başladı ve çok yemek yiyor belki buna da etkisi olmuştur
goktugeda ipeksiiimom bizde de aynı durum var, Ferrum şurubu bizde kullanıyoruz ama nasıl iciriypsunuz benim oğlum icmiyo
merve1309 10aylik benmde bebeği. Bizimde demir çok düşük çıktı 2 değeri. Ferrozing G şurup verdi bize bu sabah başladım ama kullanan varmı aranızda. Post açmıştım ama yazan olmadı aramaya yazınca gördüm burayı😌
marsi Yigit_Yagiz_Moms Bu yorumu gördüğüm çok iyi oldu nerden temin etmek gerekir lütfen yardımcı olun kızımın dişleri bile karardı ya
merve1309 Mel1607 10aylik bebeğim benmde demiri çok düşük çıktı 2 değeri HGB de 9.4 . Ferrozing G şurup verdi doktor ama hemen bagrsaklara etkisi oldu kaokara yaptı su gibi.kendi doktorumuzda izindeymis pazartesi ye kadar kullanıcaz mecburen
brglllckrrr merve1309 evet bende adafer +2 kullanmaya başladım kakası kapkara ce su gibi normal sanırım demir kullanan bebeklerde
merve1309 brglllckrrr çok aşırı moralim bozuk bu durumdan 🥺 1 ay sonra tekrar tahlil vericez bakalım belki biraz duzelir
Yigit_Yagiz_Moms brglllckrrr ayrıca iştahı da açılır. Demir şuruplarına hiç bulaşmayın çocukların sindirim sistemini mahvediyor çok kötü kabızlık yapıyor ve bu da gelişimlerini etkiliyor çünkü bağırsak ikinci beyindir. Bağırsak tıkandı mı çocukların beyin gelişimi de etkileniyor. Ayrıca dişlerini de etkiliyor siyahlaştırıyor
Hry-ayhn26 1.5 yaşında oğlum 7 aydan itibaren düşük oceon kullandık yukselmedi Ferro senol kullandik dişlerinde leke yaptı ferrum şurup içiyor
ipeksiiimom goktugeda içmekten nefret ediyor ama bi 5 dk peşinde geziyorum nolur iç oyun oynayacağız sonra hemen su vereceğim diyorum ya da bi 5 dk çizgi film açıyorum
Mel1607 goktugeda portakal suyuyla içiriyorum c vitamini ile alınması daha etkili kılıyor bilginiz olsun