Psyche cansukarakasy doğduğundan beri Aptamil kullanıyorum, ilk zamanlar prematüre olduğu için prematil kullandık, sonra prosyneo ile devam ediyoruz. Memnunum herhangi bir sıkıntı olmadı.
cansukarakasy miniksincabim bizde şuan onu kullanıyoruz gayet iyi sma kabızlık yapmıştı bu mama düzeltti
miniksincabim cansukarakasy şifa olur inşallah şuan Aptamil en uç fiyatta ben hepsib da gezinirken en uygununu bulmuştum sizede fikir olsun
cansukarakasy miniksincabim ben 650 tl ye aldım eczaneden siz ne kadara aldınız herşey çok pahalı ya ayda sadece mamaya 2.5 bin gidiyor
miniksincabim cansukarakasy şuan hatırlamıyorum Aptamili değiştim yetisemedigimiz için 3 nosunu 1200 Gr bindi sanirim