Ipegim Eşimden bize de bulaştı maslesef benim boğazlarım yanıyor kızımında hafif burnu akıyor ve çok arada öksürüyor ilerletmeden neler yapabilirim hanımlar tavsiyeleriniz var mı? Bir de siz hangi burun açıcı damlayı kullanıyorsunuz?
Ipegim YasminAlp__ bu videolarda gördüğümüz şeyden mi? Şırıngayla açıyorlar ya eşimden gelirken isticem yoksa damla şeklinde mi?
[silindi] Ipegim ben normal serum aliyorum şırıngaya 2cc fln cekiyorum basini yan cevirip sıkıyorum her iki burnuna
YasminAlp__ Glsnkzlcben 30 cc kadar veriyorum ıhlamuru bi kaç kez vermen sorun olmaz serum suyu da şırıngayla sıkılıyor canım hafif yan yatır kafasını tut burnuna hızlıca sık ki açılsın