seyma0661 aytacsalahova bende hastaydım maskeyle emzirmeye devam ettim sadece parol ve ıhlamur içtim. Maalesef bebeğime de geçti gibi oldu 1-2 gün burun tıkanıklığı vs vardı sonra ikimiz de iyileştik. Emzirmeye devam edin ama yanınızda destekçi varsa aynı odada kalmamaya özen gösterin
amansallagitsin aytacsalahova iki kat maske tak her gun sabah aksam bal limon sarimsak yap hemde sutten bebege gecer bagsklgi guclu olur bulasmaz.
crazymom23 aytacsalahova anne grip olunca sütte daha fazla antikor oluyor yani en sağlıklı süt gripliyken oluyo diyebiliriz sadece nefes yoluyla gecmemesi için önlem alın onun dışında sık sık emzirin bu sütten faydalansın bebeginiz
umutugba Tabiki emzirebilirsin çocuk açmı kalsın bacım sen gripsin dite 😅 çocuğa hava yoluyla geçmesin maske tak yakın temasta