Kızlar annem yanımda 40 gün kaldı ama o da artık evine yani şehirdışına gidecek . 2 aylık olcaz . Geceleri ben bakıyorum sabah 7 de uyanıyor kızım , benim de halim kalmıyor anneme veriyorum 2 saat deliksiz uyuyorum o bana gün boyu yetiyor . Annem gidecek tek kalıcam o uykumu uyuyamazsam çok kötü oluyorum :( annemle ben de gitsem eşimi yalnız bırakmak istemiyorum . Keşke yakın olsaydım ah ah :( siz nasıl baş ettiniz ne olur akıl verin :(