cansuyamann doktorumuz çocuk kaç aylık olursa olsun memenin deliğinde veya akışında bir değişiklik olmadığı için büyüdükçe biberon meme numarası değiştirmenize gerek yok 2 aylık da olsa 2 yaş da olsa bir numara biberon ucu kullanmanız faydanıza olur demişti üç aylık için 2 numara fazla bence bir numara almanızı tavsiye ederim dediğim gibi kızım altı aylık olacak ben hala bir numara kullanıyorum aynı zamanda emziriyorum da ve hiç meme reddi olmadı çok şükür biberon ucunda olay ters çevirince damlamaması çocuk kendisi emerek alıcak içindekini