Guzelgunler00 Geçen gün 2 yaş aşısı attırdık fakat ebe bişey demedi kağıttada yazılan tarih bitti bidaha aşı var mı acaba biliyor musunuz
Guzelgunler00 elisa2705 Allaha şükür herhangi bir belirti olmadı sadece kızım kendini çok sıktı atılırken biraz şişlik oldu