KLbRaa 4 ay öncesinde kreşe başladık bitmeyen bir hastalık döngüsündeydik zaten ama 2 aydır her 2 haftadır bir ateşleniyor. Son 1.5 ayda 3 antibiyotik içtik şuanda yine ateşlendi. Yardım diye bağırıcam artık
cankus35 KLbRaa benımde bebeğim 10 Aylıkk bir haftadan beri geçmeyen ateş öksürük götürüyorum doktora İnflenza domuz gribi olabilir diyorlar delircem ya
KLbRaa Karanirem evet geçen ay verdik az bir enfeksiyon çıktı bu kadar ondan sonrasında zaten antibiyotik kullanmıştık