Oğlum 14 aylık. 9 aylıktan beri emekleyip tutunarak yürüyordu. Yaşıtları koşuyor nerdeyse bizimki yürümüyor diye kafama takıyordum. Çok şükür bugün desteksiz yürüdü öyle mutlu oldum ki canım oğlum benim büyüdüğünü görmek çok güzel. Sevincimi buraya yazmak istedim…