İyi geceler Anneler🫶🏻kızım 4 gün sonra 9. Ayına giriyor bugüne kadar hep püre şeklinde yedi pütürlü ne kadar denediysem olmadı hep çıkardı ağzından ama büyüyor da nereye kadar püre halinde yiyecekki?
Sizce pütürlü nasıl verebilirim?
Ona bunu ne şekilde alıştırabilirim?