cnslylmx Dip boyası yaptıracaksanız boyanmaz. Saç boyasındaki kimyasallar saç derisinden kana geçer ordan da sütle bebeğe ulaşır. Ama ombre röfle falan dibe değmeden yapılan boyalar masum. Bir de boya yapılan yerde bebeğin olmaması gerekiyor çünkü boya kokusu bebek için iyi değil. Siz ikinci gün boyadım üçüncü gün boyadım diyenlere bakmayın. Boyamakta bir şey yok doğurduğunuz gün bile boyayabilirsiniz. Sadece bebeğin kimyasala maruz kalmasına sebep olursunuz o kadar. Sevgiler 🌸