2 gündür bebeğim de ateş vardı geceleri olup gündüz olmayan. Dün hastaneye götürdük doktor genel muayenesini yaptı birşey gözükmüyor dedi. Kan ve idrar tahlili istedi + infilanze de istedi neyse onları da yaptırdık. Sonucumuz çok şükür hepsi temiz çıktı. Ben de eve gelince çocuğumun üst yan dişlerini ellediğim de baya kabarık olduğunu farkettim.bu Arada hiç ön üst ve alt dişlerimiz çıkmadı henüz şişkinlilte yok. Ama üst yan sağda ve soldaki baya şişmiş dokundugumda ağlıyor. Aranız da ilk o dişleri çıkan var mı ? Ateş oldu mı ? Ne kadar süre de çıktı ? Sizler bu aşama da ne gibi tedaviler uyguladınız ?