Busrak2 evlenirken Karaca almıştım birkaç aya içinin boyaları çıktı emsan aldım gözleme yaptığım tava direk sapsarı oldu yandı birkaç aya taşınma ihtimalim var henüz almadım ama taşınırsam direkt dökümlerle başlayacağım ama çevremde kullananlar aşırı memnun yemek bile daha lezzetli diyorlar