Kızlar selam. Bebeğim 29 günlük başlarda 20-25 dk emerdi ama son 1-2 haftadır 1-1.5saatte bir 10dk civarı emiyor ama lukur lukur şekilde. Silikon göğüs ucu kullanıyorum orda görüyorum sütün geldiğini. Ama az emzirdiğim için kilo alamamasından korkuyorum. Arada mama veriyorum doktor tavsiyesiyle. Emzirmenin üstüne mama verdiğimde zorladığımda geri çıkarıyor acaba doyuyor mudur yada midesini mi büyütemedim 🥲