miniminisevgilimm nergiz4155 bize 11 haftalıkken kıza benziyor demişti ama tam 12+3 te gittiğimizde bacak arasında çıkıntısı oluşmuştu.. çıkıntısı olsa görürdünüz bence biz doktorumuz demeden görüp anlamıştık hatta cinsiyeti değişmiş demiştik..
nergiz4155 miniminisevgilimm kıyafet ama iki hafta sonra tekrar gel kızda yanılma payı olabiliyormuş dedi emin olamadım