Herkese iyi geceler sorum başlıkta uzun süredir ağrı yaşıyorum kadın doğuma gittim mantar var dedi ilaç verdi salı günü gittim geçmiş bir sıkıntı yok dedi ama benim sanki yerinden çıkarcasına ağrım var çare bulamıyorum artık bir de idrara sıkıştırıyor