BelisMelis411 Dun 1 aylık olduk. Hararetlı sekilde emerken bı anda uyuyakalıyor 5 dk en fazla sonra hareketlenıyor tekrardan emzıgı verınce duruyor yine bu durum normal mı sizce ?
BelisMelis411 nazgrr normal dıyosunuz yani gaz damlası berdı doktorumuz bugun basladık kolık gıbı gecelerı aglıyordu cok