Herkese öncelikle merhaba 1 haftadır oğluma tuvalet eğitimi veriyorum ama kaka konusunda çok kötüydük daha hiç tuvalete yapmamıştı çişte iyidik taki bugün kayınvalidem alaturka tuvalete götür eğilsin tuvaletin içine yapamazsa fayansa bile yapsa alışsın kakasını çıkarabilmeye görsün dedi gerçektende akşam ilk defa kakasını öyle yapabildi çok sevindi kakalara bay bay felan dedi .Benim korkum hep böyle fayansa yapmaya alışırmıki yoksa zamanla klozet yada lazımlığa yapmaya alışırmı kakasını gördükçe kafam allak bullak oldu 😩