babymamma evef çok haklısın benim bebeğim hep bizi takip ediyor özellikle babasını yaptığı hareketleri yapıyor ama kaç aydır anne baba diyorum yok hayvanlari söylüyorum seslerini çıkarıyorum yine yok anlıyor her şeyi evet ama söylemiyor orayı anlamadım neden böyle mesela acıktın mı acıktıysan gel mutfağa yemek hazırlayalım diyorum benden önce gidiyor ama konuşma yok acaba ben mi eksiğim diyorum oyun mu oynayamıyorum ondan mı diyorum kafam çok karışık. Oyun grupları aklımda var ama biraz daha büyüsün diyorum sanki diğer çocuklardan biraz geri kalmış gibi hissediyorum yeni yeni yürümeye başladı zaten