Zahide_4646 Merhaba arkadaşlar yine tayin yolu gözüktü bize deprem dolayısıyla geldiğimiz Malatya dan artık gidiyoruz Batı da olup memnun kaldığınız yerler varsa söyleyebilir misiniz
F-c-2005 Merhaba bizde doğudan batıya gidiyoruz malatya nasıl calısma şartları falan bide tazminat varmı orda
123456777 Merhaba bizde Tunceli’de batıya gelicek önerileri alabilirim . Önceki görev yeri Şanlıurfaydı biz memnunduk tazminatlı ilçeleri var, şehir olarak güzel imkan çok avm hastane vs aktivite alanı çok pişman olmazsınız .