pogacayanaginannesi Ben karnıyarık ve Kıbrıs tatlısını güzel yaparım yani öyle derler bencede öyle. Sizlerin nelerdir enleri varsa püf noktaları Ben mesela pilavı bir turlu tane tane beyaz yapamıyorum 😬
[silindi] pogacayanaginannesi Vişneli browni Yemeği direkt eşime sordum. Bence hepsini ‘en iyi’ yapıyorsun, dedi. 😃
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala pogacayanaginannesi Genelde ilk yaptığım tarifler güzel olur, ikincisine yapamam ssjjsj🤣🤣
Huma_kus34 aybarsmom34 püf nokta nedir ben artık ıslak kek yapmamaya töbe ettım ıslanmıyor çünkü 🙄🙄🙄🙄
bitboylum Pilav,triliçe,köfte ve eşimin en en sevdiği salataları çok iyi yaparım. Hatta yarına misafirim var bir tepsi triliçe yapmıştım aradan çıksın diye iki kişi bir gece de bir tepsi tatlı yemişiz yenisini yaptım
[silindi] pogacayanaginannesi Gelir yavrum. Daha doğrusu ben normal kek yapar gibi yapıyorum 🫣 birazdan yazayım olur mu
[silindi] pogacayanaginannesi 3 adet yumurta 1 su bardağı şeker 1 paket vanilya + kabartma tozu 1 su bardağı yağ 2 su bardağı un 1 su bardağı yoğurt 4 yemek kaşığı kakao Dondurulmuş vişne Ya da 1 su bardağı un olanı var birde yoğurt ve kabartma tozu yok canım. Ve çikolata parçaları
sadecoffeee pogacayanaginannesi yemekleri genel olarak iyi yaparım,ama tatlı işinde pek yokum ya 😅 hep başkasının tatlısı daha güzel gelir yapmayada üşenirim
Fndkurdu pogacayanaginannesi pilavın püf noktası yağın az olmaması bol yağlı ve pirinci iyice kavurmak
NariNariKiminYari Fndkurdu çok fazla tereyağı koyunca pilav sapsarı oluyor ya buna bir çözüm var var mı
aybarsmom34 pogacayanaginannesi Geceden mutlaka ıslatıyorum. Daha sonra düdüklüye atıyorum. Hem çiğ kalmasın hemde gazını almak için. Bi yarım saat düdüklüde piştikten sonra, normal tencereye alıp suyunu salçasını baharatını ayarlayıp pişirmeye geçiyorum. Etli arada sırada yaparım . Yani bilmiyorum eşim ve çevremdekiler çok lezzetli yaptığımı söyler 😂
beyazzkuguu pogacayanaginannesi ben yarım saate yakın haşlarım zaten iyi haşlandığını anlıyorsunuz tipinden. Elle de kontrol ederim. Sonrasında soğanını salçasını atarım düdüklüde 20 25 dk pişiririm çok güzel olur daha bugü. Yaptım
Kayra_68_aksaray pogacayanaginannesi yemek genelde hepsini yaparım bazen çok güzel olur bazen olmaz neden bilmem tatlı trıliçe güzel yaparım senede 1 anca oda 🤣🤣 tatlı çok yapmam yapınca yerim yiyince kilo alirım 🤭
sadecoffeee pogacayanaginannesi banada yemek öyle geliyor yani 20 kişiye yemek yapayım ama tatlı yapmayayım çok ince iş gibi 😅
Kayra_68_aksaray pogacayanaginannesi yapmayınca yemiyom işte kolayını buldum diyetteyım 5 kg verince kendime ödül olarak yapsammıki 🤔🤔
Aaayyssee pogacayanaginannesi yani övünmek gibi olmasın her yemeğim çok lezzetli olur yiyen herkes çok beğenir şudur diyemicem ama kuru fasulyemi eşim aşırı beğenir tatlı da sekerparemi eşim çok beğeniyor