Menenjit aşısını yaptırmayan varmı?
İnternette yapılan aşı ne kadar koruyucu diye yazdığımda 5 yıla kadar diyor .Ben yaptırmadım kararsız kaldım daha doğrusu eşim tedavisi var yaptırıp çocuğa neden virüs enjekte ettiriyoruz zaten kısa süreli koruyuculuk diyor yaptırmayan varmı acaba çok ikilemdeyim Allah korusun ya bulaşır ise düşünmeden de edemiyorum belirtiler den pek anlaşılacak gibi değil hapşırık öpüşme mutfakta kullanılan eşyadan dahi bulaşıyormuş yani bizim dışımızda akrabalar vs kucağına alıp severken veya toplu taşımalarsa risk olacağını düşünüyorum eşime de söylüyorum burdada yaptırmayan varmı diye merak ettim .