filizmom MommyNest göbeğini şişirecek kadar hamileysen en az 3 aylık hamilesindir. Bunu göbeğine bakarak karar vermek yerine kan idrar testi yapsan iyi olur gibi
Irmakk1 MommyNest hamile olsanız Bile 2 ayda böyle şişmez ki 😂 ama evet çok büyük duruyor 5 6 aylık hamile gibi
MommyNest kibritci_kiz eşime dedim alıcak bakalım ama 3 aylık bebeğim var hamile olmam zor gibi ama bilmem
MommyNest filizmom korse taktığım halimdir eğer gebelik varsa Allah muhafaza çocuğu oldururum içerde ondan korkuyorum
kibritci_kiz MommyNest hamilelkten başka şeylerden şüphelenmek daha mantıklı. Daha ciddi başka bir sorun olabilir bence doktora görünün
Elfgrn Doğru korunuyorsaniz hamile değilsinizdir. Ki gebelik olsa göbek bir anda imkanı yok çıkmaz bu şekilde
Pirasalipuding MommyNest ey akıl akıl gel bana takıl 🤦🏻♀️ şimdi neresinden tutsam bilemedim bacım bu hale gelene kadar hiç test yapmadın mı ?3 aylık bebeğim imkansız deyip duruyorsun da hangi yöntemle korunuyorsun (süt koruyor dede tam olsun)
MommyNest Pirasalipuding prezervatif ile korunuyorum bir kere tek korunmadım oda ilişkiden sonra kan geldi
Elfgrn ElisaMom_ 🤣🤣😚 iyi oluyor sanki biz gebelik testiyiz de bilecek. Ortada test yok birşey yok ondan test biz oluyoruz diye düşündüm
poyrazim1312 Ne diyeceğimi bilemedim 🤣🤣🤣🤣 3 aylik bebeğim var diyosun 5 6 aylik gobek bu baska bi sorun vardir yada arkadas dalga geciyo🤣
ElisaMom_ Elfgrn bende bazen kafamda test var diye düşünüyorum gerçekten bazen şaka gibiler burdakiler ya 😂😂
LadyGaddar MommyNest Bu en az 4 5 aylik gebelik göbeği eee buda olamayacağına göre ya sindirim problemin var yada benzer bir hastalık, bu doğum göbeğide değil taş gibi duruyor Nezmndan beri böyle