Pamukpasta Bebeğim 8 aylık daha önce yumurta yedirdim kızarıklık falan olmadı. Bugün deri testinde yumurta alerjisi çıktı. Başına gelen var mı acaba ?
iki_prens_annesi_ Pamukpasta sanmıyorum yanlış çıkacağını ama 8 aylık bebek deri testinde nasıl durdu kipirdatmadan sabit tutması lazım kolunu ben 1 yaşındayken yaptırdım hiç biseye çıkmadı alerjisi ama onu kıpırdatmicam diye canım çıkmıştı
Kubis42 Pamukpasta bizde de öyle olmuştu deri testinde yumurta sarısı alerjisi çıktı ama ben hep veriyordum hiç sıkıntı yasamamistik. Doktor da bı sorun olmadıysa vermeye devam edin demişti
Pamukpasta Kubis42 evet bende tam sarı yedirdigim günler bile oldu hiç böyle bir kabarıklık olmadı anlamadım nasıl oldu bu.bide ztn süt ürünleri yok yediği bişey kalmadı gibi bişey şaşırdım artık ne yapacagimi
Kubis42 Pamukpasta başka bir sıkıntı filan olmadıysa yedirmeye devam edin bazen testler yanlış çıkabiliyor hem vücudu alışır zamanla.besin alerjileri zamanla geçiyor çünkü çoğunlukla doktorlar da öyle diyor
umranemec Benim kızımında yumurta beyazı ve başka bir çok gıdaya alerjisi çıktı ama alerji dr yedirmeye devam etmemi söyledi 4-5 yaş sonrası geçebiliyormuş bu durum zamanla bakıp göreceğiz artık
Pamukpasta cLearQueen merhaba.hayır acılı değildi sadece alerjen maddeleri kollarına benek olacak şekilde sürüp 15 dk hareket etmeden beklemesi gerekiyor. Biz iki kişi kollarından tutup oyalayarak beklettik. Sadece o kısım zordu küçük olduğu için
Pamukpasta cLearQueen başka türlü varsa bilmiyorum biz Manisa şehir hastanesinfe yaptırdık. anlattığım şekilde yapıldı