Merhaba deneyimli anneler. Az sonra ikinci ay aşılarımızı vurulacağız. Ateşimiz olursa nasıl davranalım? Hemen Calpol verelim mi? Yoksa soğuk Kompreslerle düşürmeye mi uğraşalım? Başka ne gibi sonuçları olur bu ikinci ay aşılarının? Biraz korkuyorum. 🥶🥶