Madammm kablolu Philips maraton kullanıyorum çoook memnunum mükemmel yapar her yeri. Kablosuz yine Philips kullanıyorum Aqua plus 8000. Ondan da aşırı memnunum. Islak başlığı mermerlerde leke bırakıyor buğulu ama zaten viledada bırakıyor😂 parkede leke olmuyor. İkisinden de çok memnunum. Şarjlı süpürgem 165 mt2 evimi süpürüyor tam yetiyor. 20-30 şarjda falan silmeye başlıyorum, son mutfak falan kaldığında şarjı bitiyor.