Kızlar bebeğimin burun akıntısıyla beraber öksürüğüde var doktora gittik 3 aylık kontrolü de vardı doktor hiç bir şeyin olmadığını ilerlemediği için ilaç yazmıcağını söyledi. Daha ilerlememiş. Ateşide hiç çıkmadı. Birkaç saattir kıvranıyordu uyuyamıyordu. Az önce çok fazla ağız dolusu kustu yani ilk kez o kadar fazla kustu daha uyumadım başında bekliyorum korkuyorum. Kustuktan sonra uyudu yavrum birden öyle aşırı çok fazla kusmasının sebebi nedir sizce?