beybitolat argun20 bence ekliceksin çünkü 15/05/2015-31/12/2024 olarakta eklenebilir gibi bi madde var
beybitolat argun20 benim tek çocuğu olduğu için öncesini bilmiyorum. Ama ekle kısmında çocukların hepsini ekleyebilirsin bence
argun20 beybitolat tmmdr cromedan olmadi da mikrosoft edge den denedim ondan oldu şimdi talep alındı yazıyor teşekkürler
baharylmaz Basvuru yaparken ilk çocuk için 300 tl ikinci 400 o şekilde bir şey yazıyor yeni kanuna göre her ay 1.500 veya 5 bin TL almak için nasıl başvuru yaptınız
patlakprezervatif gdt ben edevlet ile uğraşmadım aile ve sosyal hizmetler il müdürlüğüne gidip form doldurdum. Ve oradaki görevli Mayıs ayında 300 lira yatacak kalan paranın temmuz ağustos gibi yatacağını söyledi
koruk argun20 merhaba bilmem kacıncıda oldu benimkide edevlette basvurdum gözüküyor ama sosyal hizmetlerin ekranındada gözükmüyor garip bi durum heralde yogunluktan dolayı
Marfa_marfusha İkamet izniyle oturanlara yani yabancılara vermiyor mu kızlar? Doğumda 1000 TL aldım ama maaş için başvuru yapabilir miyim acaba
ikiaslanannesi25 2cocukluanne_ doğduğu zaman basvurmuşmuydunuz yoksa ilk defa mı basvurdunuz biz doğduğu zaman başvurduk kimlik çıkarttıgımız gün görevli yasa onaylanınca tekrar basvurmaya gerek yok siz hak sahibi oldunuz demişti bizimki de 6 Şubat’ta doğdu
2cocukluanne_ ikiaslanannesi25 yok ilk defa başvurdum bulunduğum yer küçük ilçe aile bakanlığı yok merkeze gitmek zor olduğu için erteledik hep 😊
patlakprezervatif parlaska benim bir çocuğum var onu biliyorum. Onun içinde 300 lira Mayıs ayında ödeme yapılacak 4700 lira temmuz ağustos gibi yatacakmış
EsilaMiracAyazEren_Moms argun20 bağlı olunan sosyal yardım kuruluşundan formla yapmıştım ben bebek doğduğunda, nisan ayının son haftası yatacak demişlerdi bekliyorum hala