Merhaba bebeğim 3 kilo 155 gram dogdu suan 3 aylık ve en fazla 700 grama ulaştı ve şuan 300 grama indi doktorum özel mama verdi idrar yolunda enfeksiyon çıktı ama mamayı sürekli içince kuauyo iştahsız bi bebek 30 cc icio hepsini atıo isitmiyorum ole şişede olduğu gibi biberonla veriyorum bizide yazlık acaba ısıtmamalı gerek kulanmak varmi