cigdemasyaa Kızlar merhaba Devletin ilk çocuk için verdiği 5000 tlye başvuru nezaman onaylanıyor ve para hesaba yatıyor bilen varmı
patlakprezervatif cigdemasyaa ben başvuru için edevlet üzerinden uğraşmadım müdürlüğe gittim görevli mayıs ayında 300 lira yatacak kalan paranın ise temmuz ağustos gibi yatacağını söyledi
zeynep2205 Ben 1 ocakta doğum yaptım başvuruyu da 7 nisanda yaptım 25 mayıstan sonra çekebilirsiniz dendi