Sabis42 anladım o zaman problem olmaz diyorsunuz. Benimde saattle kaldırmama gerek yok artık o zaman, istediği saatte kalkabilir. Çok fazla takıyorum bebeğimle ilgili bazı şeyleri o yüzden sormak istedim. Zaten cuma kontrolümüz var doktorumuza da sorucam çok teşekkür ederim içimi rahatlattığınız için 🤗yorumlarınız için bebeğinizi de Allah bağışlasın, sağlıkla büyütün inşallah 🙏🙏