Zeynepmesut Arkadaşlar 2 aylık oğluma nurse harveys gaz damlası kullanıyodum faydasını görmedim bu damlayı kullanan memnun kalan var mı ? Gaz için neler yapıyorsunuz
Ricitos Zeynepmesut biogaia ve nurse harveyi birlikte kullandım. PEk işe yaramadı. Artık kullanmıyorum, hala gazlı çünkü
BusraElaa Zeynepmesut bio gaia.+sab simplex kullan hicbir gaz sorunu kalmaz bebeğim iki aylik duzenli kullandim bugün kadar sadece 10 defa gaz sancisi yaşamişizdir
KardelenUmut Ben çok memnunum canım yalnız bio gaia bağırsak düzenleyici onunla beraber sab simplex kullanıyorum ikisi çok etkili bio gaia günde bir kere 5 damla veriyorum sürekli kullanimda etki etmeye başladı
inismona Ben de Biogaia+zinco kullanıyorum. Biogaia günde 5 damla, zinco günde 4 kere 4 damla. Kullanmadığım günlere göre daha rahat. Ama tek başına kullanılmıyormuş mutlaka bir gaz damlasınile kullanılması gerekiyormuş diye duydum
Pashador15 inismona ben sadece bio kullanıyorum kakasını yapıyo iki gün oldu işe yaradı neden zinco kullanmak gerekiyo acaba ?
inismona Gaz için de çocuk ıkınmaya huzursuzlanınca başladığı zaman sancısının geldiğini anlıyorum. Karnına masaj yapıyorum ayaklarını karnına doğru çekip uzatıyorum. Öyle yapınca gaz çıkarması kolay oluyor bir süre sonra rahatlıyor çıkarınca zaten. Yoksa saatlerce ağlar dururdu🤷🏻♀️
Annemmm Bende kullanıyorum ama düzenli değil ben çıkaramazsam gazını veya kendi zorlanırsa 5 damla veriyorum tekrar gaz çıkarma hareketlerini yapıyorum rahatlıyor