Merhabalar kızım 19 ay 19 günlük bu zamanlarda gerileme var mı acaba? Öğlen uykusuna 2 dakikada dalıyor ama akşam uykusuna 1-1 buçuk saatte geçiyor bir türlü uyumuyor ve kendi kendine uyuyan bebek. Bu aylarda olupta aynı durumu yaşayanlar var mı acaba?