bisenakillisinzaten Çok var ama en büyük bomba bana kalsın onu morlu iken kalan bir anımdı.
Ay valla en bombalar hep şimşekli haldeyken gördüm. Onlardan biri iki sevgili vardı burda postlara birbirine yazıp duruyorlardı🤣🤣
Sözde bende ilk girdiğimde durmam diyordum 3 yıl bitti üstüne şimşekli oldum bitirdim. Üstüne iki forumda da kalpli oldum üstüne burda 100 bin üstü yoruma çıkardım 😁