Stres yapma bırak istediği kadar memede kalsın en rahat ettiği yer en güvendiği yer orası. Anne sütü alan her bebeğin kakası sıvı olur genelde her zamankinden farklı olup olmadığını siz takip edip anlayabilirsiniz bi doktorunuza danışırsınız durumunu ama şu an kendini strese sokup sütünü kesicek kadar üzülecek birşey yok ortada herşey gelip geçicek o kadar çabuk büyüyorlar ki herşeyi unutuyorsun emin ol ☺️