prenseskus pek anlamıyorum ama ben güzel öğlen güneşi gören bir yere koydum çok sıcaksa haftada iki kere ( su dolu bir kapta 3 dk bekletiyorum soğuklarda 2 haftada bir kere ( dibi kuruduysa haftada bir kere) suluyorum. Çok su sevmiyorlar aslında biraz dengeyi bulmaz lazım. Birde her gün konuşuyorum. Şuan 3 yıldır hala benimle.