Lindammm kullanıp etki aldığım 1-2 ürün var bunları söyleyeyim size. Momordicanın detox sirkesi en sevdiğim ve beni ödemden en çabuk kurtaran kesinlikle bu başka markalarda denedim ama yok 🥲 sabah aç karnına bi su bardağına bi kaşık kadar koyuyorum. Diğeri Zühre ananın form macunu. Hem iştahı çok güzel kesiyor, hemde aşırı susatıyor bol su içiriyor. Birde feridun kunakın detox çayıyla çok güzel kilo vermiştim ama bu ürünün çok fazla sahtesi çıktı o yüzden şuan güvenip alamıyorum 😮💨 sizde almayın ne olur ne olmaz. Şimdide bi kahveye başladım 2 gün oldu henüz ne desem yalan olur deneyip göreceğim. Vieco mu öyle bişey. Şuan için aşırı susatıyor 🤣